ادم هاي ساده...


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!

 ادم هاي ساده رو دوست دارم.همان ها كه بدي هيچكس را باور ندارند.همان ها كه براي همه لبخند دارند.همان ها كه هميشه هستند،براي همه هستند.ادم هاي ساده رو بايد مثل يك تابلوي نقاشي ساعت ها تماشا كرد،عمرشان كوتاه است.بسكه هركسي از راه ميرسد يا ازشان سوء استفاده ميكند يا زمينشان ميزند يا درس ساده نبودن نشانشان ميدهد.ادم هاي ساده رو دوست دارم.بوي ناب"ادم":ميدهند.


نظرات شما عزیزان:

Mojtaba
ساعت22:50---5 آبان 1390
آخرم ازتویه ایمیل تونستم بیام عزیز , راستی سلام سایتت محشره و حتما لینکت میکنم و یه چیزه دیگه آبجی اگه سایتم کمی و کاستی داشت معذرت میخوام چون قرار نبود توش مطلب بزارم فقط برای تبلیغ مغازه داداشم بود و این وبلاگ با گوشی اداره میشه , ممنون نفس که ایمیل کردی سایتت رو برام.
پاسخ:ممنون كه اومدي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 28 مهر 1390برچسب:,ساعت 16:39 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak